tisdag 8 februari 2011

Ett djupt andetag

Ibland blir det bara för mycket. Just nu är det dock lite för lite av en viktig detalj - sömnen. Lilla envisas med att vara respektlöst morgonpigg. Tidigare har jag lidit med andra småbarnsföräldrar som klivit upp före 05. Sagt att jag aldrig skulle palla. Stora har på och av läge, intensiv lek i 12 timmar och sömn i 12 timmar. Nu har Lilla vänt uppochner på vår värld. Tidig uppstigning och sedan ett djupt andetag för en intensiv dag. Att ha två barn är att vara ständigt osynkad.

Imorgon hoppas jag på trevlig stund i kyrkan. På torsdag, besök av fina mammor och barn.

2 kommentarer:

Helena - ullvi32 sa...

Synd att mina barn var sjuka men jag hoppas vi ses nått nästa vecka! Kommer ju gärna och hälsar på hos er! =)

Ida sa...

Ja det var synd, vi hade mysigt. Fler tillfällen blir det dock alldeles säkert.