tisdag 31 maj 2011

Projekt vit

Ett projekt som tog lite tid pga en massa avbrott av varierande slag.
Före: Tv-bänk i björk som jag aldrig gillat färgen på. Jag tog den för att de vita var slut, dumt.

 
 Slutresultatet visas i diverse ljus och färger. Jag tränar på att fota med kameran i manuellt läge så, härda ut, jag blir bättre. 





Tygtavlan har inte kommit upp på väggen ännu. Jag är velig till naturen och kan helt enkel inte bestämma mig för var den ska sitta. Tv:n är fortfarande tjock och ful och drar ner helthetsintrycket.

4 kommentarer:

Helena - ullvi32 sa...

Va duktig du är, både att måla och fota, på M och allt, jag som kämpar med P och tror det ska räcka så ;)
Och IKEApåsen är borta tills imorrn då eller ;)
Och vi håller tummarna att det går att kommentera som vanligt...

Anonym sa...

Jättefint Ida! Målar åxå vitt i omgångar när jag får tid..//Ulle

fogblogg sa...

schysst med bilder och grejor som liksom är på väg någonstans,kreativt. Tycker tygtavlan kan stå så där lite nonchit tillfälligt, packa på med fler fina saker/bilder- puss

Vera sa...

Jättefint!! Jag älskar den där möbeln men dragit mig för att köpa den begagnat på blocket då det aldrig varit rätt färg. Man kanske borde göra som du och våga.. jag målar ju ändå alla andra möbler här hemma=) /Vera