söndag 22 april 2012

Hylla på plats


En hylla som stått och skämts i ett hörn under en längre tid fick idag komma på plats i trappan. Vi hjälptes åt, sambon och jag för att det skulle bli ett bra resultat. Efter en liten måttmiss (av mig) och några (tre) felborrade hål så blev resultatet så här, äntligen. Här kan jag placera lite av mina fotokonst, härliga bilder och fina minnen, och se på dom ofta. Billiga ramar från IKEA och foton, frmakallade nästan gratis gör att man kan och borde framkalla massor. Men det gör man ju inte....

1 kommentar:

Helena - ullvi32 sa...

Vilken tur att mannen din är lång, kan tänka mig att det är knöligt nog att sätta upp en hylla i en trapp. Såå himla fint, snacka om bra placering för alla dina fina bider :)
Hoppas vi ses snart, en vinkväll- ett måste- framöver...!
Kram