tisdag 11 januari 2011

Jag ger er min hall

I brist på annat bloggar jag lite hus. Vi börjar med hallen eftersom den för tillfället var mest representativ.

Tävlingen kommer ikväll, lovar.


 Ytterdörren och själva klädförvaringen. Ny matta och gammal stol.

Garderoben är verkligen superbra. En stor låda till varje familjemedlem för vantar, mössor o.dyl. 

 Trappa i ful-furu med matta på dessutom. Ska målas någon gång i framtiden. Trots allt är den mjuk och ljudlös.

 Lekhörnan. Ett bra sälle som dock behöver dammsugas ofta pga smutsen från trappan.

Himla mysigt längs in...

Ja det var hallen det. Vad vill ni se härnäst ni tystlåtna läsare?

5 kommentarer:

Syster Sara sa...

Köket, köket! :)

Ida sa...

Ok, köket alltså. Var beredd på gult.

Anonym sa...

Nu prövar jag igen att skriva och hoppas att du ser detta Ida..så kul att du Bloggar! Får försöka att kika in här ibland. Vad bra lösning ni har i hallen med lådorna. Vi har det trångt i hallen och jag spånar för fullt på nån bra lösning..så än så länge hänger det en korg på väggen som den stora damen får ha sina vantar, mössor mm i. Kram Ulle
Och du..jag vill se barnens rum.:)

Ida sa...

Ulle: Det kan vara lite krångligt med kommentarerna om man inte har google-konto. Men jag ser den iaf! Barnens rum, ska bli!

fogblogg sa...

inte konstigt att det behöver städas under trappan när det bor elefanter där . . .