tisdag 11 januari 2011

Tävling!

Nu har mina läsare möjlighet att TÄVLA och vinna produkter från Cliniderm. Jag har inte mindre än fyra provpaket med sex olika produkter att lotta ut!

För att vara med och tävla ska du svara på tre frågor, svaren hittar du på Cliniderms hemsida.

1. Vad är det som gör att det nordiska klimatet är så påfrestande på huden?

2. Vad heter Cliniderms produkt som är intensivt fuktgivande och mjukgörande för torra läppar?

3. Finns Cliniderms produkter även för män?

Kika in på CLINIDERMS sida och leta upp svaren.
För att delta i tävlingen ska du maila mig de rätta svaren: harmonida@gmail.com
Motivera också in en kommentar nedan varför just du behöver få prova produkterna.
Tävlingen pågår till 25/1.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har mailat dig nyss!

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Mvh//Malin

Anonym sa...

jag en torrboll, kylig som vinden
känner hur det stamar på kinden
jag och huden är ej i balans
kanske jag kan ge cliniderm en chans?
/anna godin

Anonym sa...

Min motivation att få prova på produkterna är att jag behöver få ordning på min hud!
Småbarnsmamma med lite sömn och stress gör att min hud inte alls är i balans.
Har sett märket på marknaden men aldrig provat det! Som det är just nu så försöker jag
"sminka över" min dåliga hy vilket inte alls är bra.

//Ulle

Anonym sa...

Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

Mailade dig nyss och nu får jag hoppas på tur!

Mvh Elin
(ellebellejul@gmail.com)