torsdag 31 mars 2011

Hyllpynt på pynthylla

Idag har man varit duktig och skruvat upp en hylla i köket som snällt stått och väntat sedan flytten för ett halvår sedan. Inga pluggar och sånt tjafs så vi får väl se hur det slutar. Lilla var snäll och hjälpte mig välja skruvar.

Jag gillar den här typen av hyllor. Man kan variera pyntet efter tycke och smak. Så här ser den ut idag.

Sladden är tyvärr försvunnen till den digitala fotoramen, letar ännu som en galning.

Måste fixa längre och finare ljus om de stakarna ska stå där.

Mina fina medicinflaskor som jag hittade på vinden i huset vi bodde i när jag var liten.

4 kommentarer:

Helena - ullvi32 sa...

Me like alot :)
Flaskorna var ju bara såå charmiga, om man nu kan säga så om flaskor!

Ida sa...

Man kan säga så om flaskor. Prova att säga det igen på vår vinkväll, det kommer bli kul :)

Anonym sa...

Fint du gjort Ida! Gillar åxå såna där hyllor!

Anonym sa...

Just ja...glömde skriva att det var jag Ulle!