tisdag 22 mars 2011

Utmanad

Helena har utmanat mig att avslöja 8 sanningar om mig själv....

  • Jag har ballongskräck. Har avslöjat det tidigare men det tål att nötas på. Vad jag är rädd för? Ja, inte tror jag att de ska hoppa på mig och bita mig i halsen direkt. Nä, det är det där oförutsägbara med ballongen som skrämmer mig. Först fin, lätt och stilla och sedan PANG.
  • Det har hänt att jag ätit upp typ en halv tub med chokladsås utan glass. Fy fan vilken sanning att avslöja, men så är det.
  • Jag irriterar mig på småskaker. Dumt men sant. Dock har jag blivit bättre med tiden.
  • Jag är snål. Inte mot andra men mot mig själv. Köper alltid det billigaste och är dålig på att unna mig.
  • Jag är jättebra på att laga kroppkakor. Måste ju ha nåt positivt på listan också.
  • Jag gillar inte att städa men älskar att ha det städat. Går inte ihop alls...
  • Jag läser inte morgontidningen, jag bläddrar bara.
  • Jag håller på och skriver en bok.

Inga kommentarer: